Dünya

Snik: Την κόρη μας θα την πούμε Μπόνι, όπως ονομάζεται το νέο μου άλμπουμ, αλλά και σαν το «Μπόνι και Κλάιντ»

Proto Thema ·2026-06-22
Snik: Την κόρη μας θα την πούμε Μπόνι, όπως ονομάζεται το νέο μου άλμπουμ, αλλά και σαν το «Μπόνι και Κλάιντ»